De Wereldreiziger

Nieuwsgierig

Zelfbewust

Welkom op De Wereldreiziger

Welkom op de website van samenlevingsschool De Wereldreiziger!

Binnen onze kleurrijke samenlevingsschool staat het vormen van een eigen identiteit centraal. Alle kinderen zijn welkom en we leren de kinderen op een goede manier samenleven en samenwerken binnen de school. We vinden het belangrijk dat de kinderen respect hebben voor elkaar en elkaars achtergrond. We willen dat iedereen zich prettig voelt én zich gezien voelt.

Binnen de missie en visie van school staat leren centraal, leren op verschillende gebieden, die kinderen nodig hebben in de toekomst. U kan hier meer informatie over vinden onder het kopje 'onze school'. Goed onderwijs staat bij ons voorop. We werken met moderne methodes en volgens de laatste inzichten. We werken daarin samen met de ouders, we hebben elkaar immers hard nodig om het beste uit alle kinderen te halen!

Om u een goed beeld te geven van onze school, nodigen we u graag uit voor een vrijblijvend gesprek en een rondleiding. Zo kunnen wij eventuele vragen beantwoorden en u meenemen door de school zodat u zelf kunt zien en ervaren hoe wij op De Wereldreiziger werken.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,